top of page
Auto-part-market-logo-01.png
  • Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
    A készleten lévő termékeket általában 2-3 munkanapon belül kiszállítjuk. A pontos szállítási idő a rendelés leadásakor kerül megerősítésre.
  • Hogyan követhetem nyomon a rendelésem állapotát?
    A rendelés feldolgozása után e-mailben küldünk egy nyomkövetési számot, amellyel a futárszolgálat oldalán követheti csomagja útját.
  • Mi a teendő, ha hibás vagy sérült terméket kaptam?
    Kérjük, azonnal vedd fel velünk a kapcsolatot, és küldj fényképeket a sérült termékről. Munkatársaink gyorsan segítenek megoldani a problémát.
  • Hogyan találhatom meg a megfelelő alkatrészt az autómhoz?
    Weboldalunkon használhatod az autótípus szerinti keresőt, ahol a jármű márkája, típusa alapján szűrheted a termékeket. Ha bizonytalan vagy, ügyfélszolgálatunk készséggel segít a megfelelő alkatrész kiválasztásában.
  • Milyen fizetési módok közül választhatok?
    Előre utalás, utánvét vagy személyes átvétel esetén helyszíni fizetés áll rendelkezésedre. Rugalmasan alkalmazkodunk a kényelmedhez.
  • Van lehetőség személyes átvételre?
    Igen, személyes átvételre is van lehetőség az üzletünkben. Az előzetesen leadott rendeléseidet hétköznap 8:00 és 17:00 óra között tudod átvenni.
  • Hogyan tudom lemondani vagy módosítani a rendelésem?
    Ha módosítani vagy lemondani szeretnéd a rendelésedet, kérjük, mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben. Ha a csomagod még nem került feladásra, igyekszünk teljesíteni a kérésedet.
  • Milyen garancia vonatkozik az alkatrészekre?
    Az általunk forgalmazott termékekre a gyártó által biztosított garancia érvényes. A részletekről a termékleírásokban, illetve ügyfélszolgálatunkon tájékozódhatsz.
  • Hogyan érhetem el az ügyfélszolgálatot?
    Ügyfélszolgálatunkat elérheted telefonon hétköznap 8:00 és 17:00 között a +36 20 461 0498 számon, vagy e-mailben az aftermarketwebshop@gmail.com címen. Személyesen is várunk az üzletünkben! Cím: 4034 Debrecen, Hétvezér u. 33.
  • Milyen szállítási lehetőségek vannak?
    Rendelésedet futárszolgálattal szállítjuk házhoz, de személyes átvételt is választhatsz az üzletünkben. A szállítási idő a készleten lévő termékek esetében 2-3 munkanap.
  • Hogyan tudok segítséget kérni a vásárláshoz?
    Ha bizonytalan vagy, hogy melyik termékre van szükséged, keresd ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mailben! Szakértőink örömmel segítenek.
  • Visszaküldhetem a terméket, ha nem megfelelő?
    Igen, a termékeket az átvételt követő 14 napon belül visszaküldheted, ha nem felelnek meg az elvárásaidnak. Ehhez kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot.
  • Milyen márkákhoz találok alkatrészeket?
    Több mint 20 autómárkához kínálunk alkatrészeket, többek között Audi, BMW, Mercedes, Nissan, Toyota és sok más gyártóhoz.
  • Hogyan kapom meg az értesítést, ha a rendelés átvehető?
    Ha személyes átvételt választasz, e-mailben vagy telefonon értesítünk, amint a rendelésed átvehető az üzletünkben.

Kérdésed van? Segítünk! Vásárolj bizalommal!

bottom of page